کسب ۲ رتبه برتر گروه سرود شهید پایدار در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها 
کسب ۲ رتبه برتر گروه سرود شهید پایدار در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها 

کسب ۲ رتبه برتر گروه سرود شهید پایدار در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها 

مجید خوبی زاده گفت: جای بسی خوشحالی دارد که گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها حائز ۲ رتبه برتر شد.
شناسه خبر : 1044529 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: جای بسی خوشحالی دارد که گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها حائز ۲ رتبه برتر شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تشکر از مردم نجیب جنوب کرمان به دلیل حمایت از این گروه سرود، افزود: با اعلام رای داوران از میان ۱۳ گروه شرکت کننده در این جشنواره کشوری، ۵ گروه به عنوان گروه های برتر انتخاب شدند.

 

وی ابراز کرد: گروه سرود شهید پایدار که به عنوان تنها نماینده از گروه های سرود سطح جنوب کرمان در این جشنواره حضور یافته و توانست با کسب قریب ۴ هزار امتیاز در بخش آرای مردمی رتبه اول را کسب کند.



خوبی زاده بیان کرد: در بخش فضای مجازی نیز با ارسال کد گروه سرود به سامانه پیامکی جشنواره، گروه سرود شهید پایدار با کسب ۶۵۰ امتیاز رتبه دوم برتر کشوری را از آن خود کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: جشنواره کشوری آوای بی نشان ها هم زمان با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با هدف تجلیل از این سربازان برگزار شد و گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت نیز توانست با تلاش و پشتکار سرودهایی با محوریت تجلیل از زحمات سربازان گمنام به صورت پاتوقی و خیابانی در این جشنواره اجرا کرده و حائز رتبه های برتر شود.
 

 

وی اظهار کرد: تربیت نیروی هنرمند متعهد از رویکرد فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان است که به لطف خداوند گروه سرود کانون فرهنگی هنری ولایت در این زمینه موفق عمل کرده است.

 

خوبی زاده در خاتمه ضمن تبریک کسب این موفقیت، از ایمان عباس زاده سرپرست گروه سرود شهید پایدار و همچنین اعضای این گروه سرود مسجدی تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

پایان پیام/ 586